بارسا آماده شکایت از مورینیو می باشد.
نوشته شده توسط : SADEGH HARIFI

عملکرد ناشایست خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی مربیان، پس از مسابقه در سانتیاگو برنابئو باعث واکنش سریع مسئولین باشگاه شده است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، مسئولین کمیته انضباطی باشگاه به شکل رسمی از سرمربی رئال مادرید، خوزه مورینیو به یوفا شکایت می کنند.
 

Open in new window

دلیل این تصمیم، عملکرد زننده خوزه مورینیو در کنفرانس خبری، پس از به اتمام رسیدن دور رفت از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا می باشد.

مورینیو پس از بازی، سرمربی بارسا، پپ گواردیولا را به بردن لیگ قهرمانانی «شرم آور» متهم کرده است و لیستی از داوران یوفا، که به عقیده وی بارسا را در مسیر کسب آن جام (سال 09-2008) «یاری» کرده اند را اعلام نموده است.

مورینیو همچنین ادعا می کند: «اگر من به جای گواردیولا آن لیگ قهرمانان را که به کمک "فاجعه استمفورد بردیج" کسب شد برده بودم، برای خودم متاسف می شدم. اگر بارسا امسال قهرمان لیگ قهرمانان شود، ما می گوییم که آن جام به کمک "فاجعه برنابئو" بدست آمده است!»

سخنان سرمربی پرتغالی رئال مادرید عصبانیت مسئولین باشگاه را در پی داشته است؛ بارسا این مسئله را به شکل قانونی و به کمک چند وکیل حقوقی آگاه پیگیری خواهد کرد.

منبع





:: موضوعات مرتبط: دنیای ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست